Virtuální asistent nebo asistentka může zvednout nejen vaše obchodní výsledky, ale také vrátit vaše produktivní flow a radost z práce. Otázka tedy zní – vyplatí se vám to a jaké jsou benefity virtuálních asistentů a asistentek? 

Možná to znáte, když děláte všechno, nedostanete se nikam. Čím více vám přibývá organizačních a provozních úkolů, tím více ztrácíte svůj čas nad skutečně důležitými a strategickými úkoly, kterým se můžete věnovat jen pokud budete mít volné ruce. 

Výhody virtuálních asistentek

Velkou a hlavní výhodou je profesionální a kvalitní pomoc s úkoly, které vám berou čas, nicméně jsou důležité v chodu vašeho byznysu, takže někdo tyto úkoly zpracovat musí.

Virtuální asistentka je vaší pomocnou rukou například na cestách, kdy potřebujete cokoliv zařídit, ověřit, či něco zkontrolovat, a nemáte na to zrovna prostor. A to samé i v domácím prostředí. Virtuální asistentka vám pomůže také při běžném chodu vašeho byznysu – se zpracováním vašich rutinních administrativních úkolů, fakturací, provozních činností atd. 

Výhodou virtuálních asistentek je, že nemusíte řešit žádné náklady na pracovní místo, technické vybavení či jiné náklady, které se váží k lidským zdrojům. Nemusíte ani řešit proplácení dovolené, nemocenské a podobné výdaje. Zároveň nemáte v těchto situacích výpadky. Virtuální asistentky např. z týmu PéčeProZákazníky jsou vám k dispozici každý pracovní den v roce, od 8 hodin ráno do 19 hodin večer.

Další velká výhoda virtuálních asistentek nebo asistentů spočívá v tom, že jsou placeni od vykonané práce a vy tím pádem ušetříte spoustu nákladů. Na trhu se tak můžete setkat s dvěmi možnostmi: 

nebo

U profesionálních týmů virtuálních asistentek můžete také těžit z jejich zkušenosti z mnoha oborů. Virtuální asistentky jsou školené k vyšší profesionalitě a celé škále úkolů, a to díky různorodosti klientů z mnoha firem. 

V případě virtuálních asistentek z týmu PéčeProZákazníky je vám garantována stoprocentní zastupitelnost, a máte tedy virtuální asistentku k dispozici kdykoliv budete potřebovat. Finančně si standardně platíte minutový paušál, který můžete čerpat v průběhu celého měsíce. V rámci našeho základního tarifu platíte 3 000 Kč měsíčně, což je s náklady na zaměstnance nesrovnatelně menší zátěž. 

Virtuální asistentky mohou vaší firmě zajistit také zákaznickou linku nebo si na ně můžete přesměrovat hovory, pokud se vám klienti, spolupracovníci, či dodavatelé nedovolají.

Požadavek vašich klientů bude následně profesionálně vyřízen. V tomto případě pak nemusíte řešit ani žádné zaučení, pohovor či jakýkoliv onboardingový proces. To vše je v režii virtuálních asistentek a vy tak ušetříte i za náborovou kampaň. 

Virtuální asistenti a asistentky z týmu PéčeProZákazníky jsou školení v komunikaci a vždy hájí vaše zájmy. Podívejte se zde, jak probíhá práce s našimi virtuálními asistenty

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *