Pokud ve své práci věnujete až příliš mnoho času rutinním a provozním záležitostem, měli byste zvážit najmutí virtuálních asistentek. Díky delegování různých aktivit vám zbyde více času na skutečně důležité a byznysově nepostradatelné aktivity.
Jaké tedy máte možnosti?
Na trhu existují dvě možnosti virtuálních asistentů/asistentek. První možností je osoba pracující na živnostenský list – tedy OSVČ, která bude nejspíše pracovat pro více klientů. Najmutí OSVČ se vám vyplatí v případě, že vyžadujete i splnění určitých pochůzek, které může virtuální asistent/ka na OSVČ snadno vyřídit (např. podání dokumentů na městském úřadě, na katastrálním úřadě, atd.).
Zde je potřeba mít na paměti, že virtuální asistentka na OSVČ nebude moci zajistit přesměrované hovory z vašeho telefonu a nebude tedy moci řešit požadavky volajících, kteří se vám nedovolali. Zde může jít o hovory od vašich klientů, hovory v rámci vaší firmy a vašich kolegů, nebo od dodavatelů. Standardně OSVČ nespravují vaší zákaznickou linku nebo online chat.
Vaše pracovní doba s OSVČ bude předem domluvená, stejně tak jako její hodinová mzda. V případě OSVČ pak musíte počítat s tím, že vám virtuální asistent/ka nebude pár dní v roce dostupná, a to kvůli dovoleným, případným dnům v neschopnosti či jiným případům. Dále je pak třeba počítat s tím, že daná osoba nepracuje jenom pro vás. Má další klienty a proto se může stát, že některé týdny bude méně dostupná a flexibilní se zpracováním vašich požadavků.
Druhá možnost je centralizované najmutí asistenta/asistentky a to tedy přes firmu, která zaměstnává tým asistentů/asistentek. V tomto případě je velkou výhodou to, že jsou snadno zastupitelní, protože pracují v týmech a mají přehled o všech klientech.
Práce v týmech pak nabízí další benefit a tím je delší a flexibilnější pracovní doba.
V rámci PéčeProZákazníky zajišťují virtuální asistentky i telefonickou linku od 8 do 19 hodin a díky vyškolenému týmu se vždy dovoláte jak vy, tak vaši zákazníci.
Další výhoda v případě využití služeb od PéčeProZákazníky je vysoká profesionalita virtuálních asistentek. Ty totiž procházejí pravidelným školením, a to jak v komunikaci s klientem, odbavování požadavků, profesionálním vedení hovorů, tak i psaní emailů. Můžete se tak spolehnout, že s vašimi zákazníky či klienty bude komunikováno na té nejvyšší úrovni a profesionálně. Standardem je i náš pro-klientský přístup, což jinými slovy znamená, že vždy hájíme vaše zájmy, přistupujeme individuálně a dbáme na vaši míru spokojenosti.
Zajímá vás více o delegování na virtuální asistentky? Podívejte se, jak to funguje.