Možná hledáme
právě TEBE
Jsi zodpovědná, vidíš souvislosti a pracovat jako osobní asistentka se ti zamlouvá?
Pojď pracovat k nám, jako virtuální Osobní Asistentka!
Jsi zodpovědná, vidíš souvislosti a pracovat jako osobní asistentka se ti zamlouvá?
Pojď pracovat k nám, jako virtuální Osobní Asistentka!
Z naší kanceláře v Praze zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 10 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávácí akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobrém dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce.
Máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9, v Hloubětíně, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi 🙂 Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
Projekt OsobníAsistentka.cz vznikl před 10 lety a od té doby jsme na trhu posbírali již mnoho zkušeností a postřehů, které ti rádi předáme. Služba OsobníAsistetka.cz je oblíbená po celém světě a v České republice jsme právě my průkopníky této služby.
Práce na pozici virtuální osobní asistentky není nic jednoduchého. Chce to pozitivního, týmového i samostatného ducha, kterému trošku stresu vrásky nezpůsobí. Pohodářku, která bere úkoly jako výzvu, nikoliv jako nutné zlo. U nás se rozhodně nudit nebudeš, úkoly jsou velmi různorodé. Jednou máš zadat faktury do účetního systému, pak najít doučování matematiky pro dítě klienta nebo zajistit semináře a rezervovat ubytování v hotelu. Multitasking bude jistě velkou výhodou.
Po příchodu do práce si uděláš kávičku, zapneš systém, seznámíš se se všemi novinkami, které se odehrály předchozí den. Seřadíš si dle priorit čím začneš, čím budeš pokračovat a jaké úkoly jsou urgentní nebo mohou ještě chvilku počkat. Samozřejmě mezitím odbavuješ hovory, emaily a komunikuješ se svými kolegyněmi. Náplň práce je velmi rozmanitá, od odbavování telefonátů, emailů, delegování informací na příslušné kolegy, organizace schůzek a kalendáře až po zpracování rešerší nebo korektury textů. Díky klientům z různých odvětví se tak máš možnost dozvědět a naučit více, než si dovedeš představit. 🙂
Pozveme tě na pohovor!
Vyplň formulář