Jsi zodpovědný/á, vidíš souvislosti a pracovat jako osobní asistent/ka se ti zamlouvá?
Pojď pracovat k nám, jako virtuální Osobní Asistent/ka!

Jak to funguje

Z naší kanceláře v Praze nebo v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš co dalšího bys mohl/a pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 10 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.

Naše požadavky

Hravě zvládáš multitasking, práci ve wordu a excelu, orientuješ se rychle na internetu a máš rád/a výzvy

Chceš se učit novým věcem a miluješ různorodost

Potřebuješ smysluplnou práci, jsi týmový/á a umíš být i pečlivý/á?

Zvládáš komunikaci v angličtině na střední úrovni (B2) a máš zároveň výbornou znalost češtiny?

Umíš být zodpovědný/á, určovat si priority a zvládáš pracovat samostatně na úkolu?

Navíc jsi výřečný/á, přátelský/á a umíš také rychle psát na klávesnici?

Nabízíme

Rozvoj dovedností s počítačem a dalšími programy.
Rozvoj znalostí, díky klientům z nejrůznějších odvětví a úkoly nejrůznějšího charakteru.
Zaškolení na náš speciální systém a pozici profesionální asistentky/asistenta.
Týmové a firemní teambuildingy.
Zázemí naší firmy a všech potřebných pracovních pomůcek.
Kávovar s báječnou kávou, dle tvé chuti a potřebné síly.
Báječný kolektiv a naprosto hvězdný tým.
Vzdělávací akademii pro osobní i profesní rozvoj.
Samozřejmě také odpovídající finanční ohodnocení a bonusy.

Kde sedí virtuální osobní asistent/ka

Máš své pracovní místo v našich prostorách v Praze 9, v Hloubětíně nebo v centru Litoměřic, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími potřebnými drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.

S námi budeš denně

  • zpracovávat hovory zákazníků našich klientů a řešit jejich nejrůznější úkoly
  • zajišťovat zákaznický servis pro eshopy, realitní kanceláře
  • překládat texty z ANJ nebo tvořit příspěvky na soc. sítě či scénáře do videí
  • vytvářet prezentace, tabulky, grafy
  • dohledávat informace a vše řešit e-mailem a telefonem
  • spravovat kalendář klientů, objednávat knihy nebo zařizovat vybavení do kanceláře
  • provádět přepisy z jednání

V jednu chvíli se tak u nás můžeš ocitnout na recepci polikliniky, jako asistent/ka ředitele nebo na zákaznické lince realitní kanceláře.

Nejčastější otázky

Projekt OsobníAsistentka.cz vznikl před 10 lety a od té doby jsme na trhu posbírali již mnoho zkušeností a postřehů, které ti rádi předáme. Služba OsobníAsistentka.cz je oblíbená po celém světě a v České republice jsme právě my průkopníky této služby.

Práce na této pozici není nic jednoduchého. Chce to pozitivního, týmového i samostatného ducha, kterému trošku stresu vrásky nezpůsobí. Pohodáře, kteří berou úkoly jako výzvu, nikoliv jako nutné zlo. U nás se rozhodně nudit nebudeš, úkoly jsou velmi různorodé. Jednou máš zadat faktury do účetního systému, pak najít doučování matematiky pro dítě klienta nebo zajistit semináře a rezervovat ubytování v hotelu. Multitasking bude jistě velkou výhodou.

Po příchodu do práce si uděláš kávičku, zapneš systém, seznámíš se se všemi novinkami, které se odehrály předchozí den. Seřadíš si dle priorit čím začneš, čím budeš pokračovat a jaké úkoly jsou urgentní nebo mohou ještě chvilku počkat. Samozřejmě mezitím odbavuješ hovory, emaily a komunikuješ se svými kolegy. Náplň práce je velmi rozmanitá, od odbavování telefonátů, emailů, delegování informací na příslušné kolegy, organizace schůzek a kalendáře až po zpracování rešerší nebo korektury textů. Díky klientům z různých odvětví se tak máš možnost dozvědět a naučit více, než si dovedeš představit. 🙂

Určitě bys měl/a mít smysl pro humor, zvládat multitasking a mít sklony k preciznosti. Umět určit si priority a vytyčit jasné cíle v plnění úkolu, mít vybroušený český jazyk, angličtinu, se kterou zvládneš v pohodě převzít vzkaz a domluvit se v základních záležitostech. Nebát se zeptat, když nevíš a především být vždy a včas připraven/a plnit přání klientů. Pracujeme s Excelem, Wordem a tak je důležité je umět ovládat. Máš-li zkušenosti s péčí o zákazníka či s pozicí asistentky/asistenta, pak je to velká výhoda.

Jedním z velkých benefitů je báječnost členů týmu i našeho vedení. Vzájemně se podporujeme, připravujeme si ledové kávy nebo udržujeme výbornou náladu v kanceláři. Pěkná finanční odměna a stravenky v hodnotě 80,-Kč, které je možné využít i v blízké kantýně. Máš možnost si lépe zorganizovat svůj volný čas díky dvěma směnám (ranní a odpolední). Velkým benefitem je naše Vzdělávací akademie, která se zaměřuje, jak na profesní, tak na osobní rozvoj. Pořádáme celofiremní akce několikrát do roka nebo také snídaně pouze našeho týmu osobních asistentek s vedením, kde nejen pracujeme, ale také se dobře najíme. Společnost stále rozvíjíme, takže máš-li ambice vést svůj tým a převzít část zodpovědnosti na sebe, pak tě v tom jenom podpoříme.

REFERENCE NĚKTERÝCH KLIENTŮ

Chceš k nám na pohovor?

Vyplň na sebe kontakt, něco málo o sobě
a my se ti ozveme!

Chceš se přidat k našemu
týmu profi asistentek/asistentů?

Pozveme tě na pohovor!
Vyplň formulář