fbpx
VIRTUÁLNÍ OSOBNÍ ASISTENTKA A VYŘIZOVÁNÍ VAŠICH HOVORŮ

Neumíte si naší službu představit v praxi? Dnes vám blíže vysvětlíme, jak asistentky mohou zpracovávat vaše hovory. Nemusíte přicházet o nové zákazníky, když hovor nebudete moci přijmout, protože jste právě na důležité schůzce, nebo poradě.

Jak funguje přesměrování vašich hovorů

Nebudete muset řešit nevyžádané hovory jako jsou průzkumy trhu a telemarketing. Dle informací od asistentky snadno určíte priority, komu je nutné zavolat ihned a které hovory počkají. Stačí jen nastavit přesměrování vašeho telefonního čísla na virtuální osobní asistentku

Možností přesměrování je více, záleží na vašich aktuálních potřebách. Každý operátor má k tomuto účelu zhotovené různé kódy, které se společně s číslem, na které je přesměrováno, odesílají ve speciálním tvaru jako SMS. Asistentka vám samozřejmě s nastavením ráda pomůže 🙂

Jak přesně za vás asistentka hovor vyřeší, zase záleží jen na vašem zadání. Může například pouze zapsat jméno, firmu, telefon, email volající a co přesně potřebuje. Vám pak zašle prostřednictvím SMS, nebo emailu tyto zjištěné informace a dotaz, zda vám může v dané situaci nějak dále pomoci. Pokud má jasné instrukce, může delegovat dále na vaše kolegy, dle charakteru hovoru, nebo problému volajícího. Když od vás má postup, hovor může vyřídit zcela sama. Předá volajícímu potřebné informace, nebo kontakty, případně domluví, přesune schůzku atd.

Volajícím se asistentka představí větou, kterou si sami zvolíte. Může tedy vystupovat jako vaše osobní asistentka, ohlašovat se názvem vaší firmy, nebo může zastupovat zákaznickou linku, či technickou podporu.

Pokud si nepřeje například čísla rodinných příslušníků, nebo vašich kolegů odbavovat asistentkou, je tu i tato možnost nastavení. V takovém případě asistentka hovor nepřijme, může vás samozřejmě o volání dotyčného informovat

Asistentka může také řešit veškeré zmeškané hovory. Volat může na hovory v rámci naší pracovní doby, tedy 8 až 19 hodin, nebo jen v rámci vaší pracovní doby. Není ale problém nastavit volání na všechny hovory, tedy i mimo pracovní dobu a hovory z víkendu.

Všechny vaše hovory budou odbaveny

S odbavováním hovorů naší virtuální asistentkou získáte určitou prestiž. Vaši zákazníci se vždy dovolají, nebo jim bude v co nejkratším možném termínu voláno zpět. Budou mít tak pocit zájmu a že je pro vás jejich hovor důležitý. Vy se můžete v klidu věnovat jiné práci, při které nechcete být rušeni, nebo si užít například ničím nerušenou dovolenou s vašimi blízkými.

Potřebujete pomoci s hovory? Nestíháte všechny přijmout, nebo včas volat zpět? Zbavte se tohoto zbytečného stresu a obraťte se na nás ZDE:

Další
aktuality