fbpx
SCHOPNOST KOMUNIKACE VIRTUÁLNÍ OSOBNÍ ASISTENTKY

Nejdůležitější vlastností našich asistentek, bez které se zkrátka neobejdou, je dar komunikace. Musí bezvadně ovládat verbální komunikaci, jak ústní, tak i písemnou formu. 

Komunikace

Pokud člověk ovládá umění komunikovat, je ve většině případů i dobrým týmovým spolupracovníkem a umí efektivněji řešit problémy, úkoly, řídit projekty i sám sebe. O tom všem je vlastně pracovní náplň našich asistentek. Pro úspěšnou komunikaci se potřebují umět vžít do ostatních lidí a získat si jejich důvěru. Snažit se tak o maximální empatii, tedy pochopit jednání, chování, záměry, pocity, potřeby, myšlenky a vztahy mezi nimi.

Asistentky komunikují také písemnou formou prostřednictvím emailů a SMS. Musí tedy umět vše co nejlépe vystihnout, vysvětlit, zadat, zjistit, vykomunikovat i při psaní, tak aby klientovi nejen šetřily čas a peníze, ale aby ho také profesionálně reprezentovaly

Proaktivita

Hlavním cílem virtuální osobní asistentky je šetřit čas a ulehčit práci klientovi. Proto musí každá asistentka rychle a věcně reagovat při hovorech, umět od volajícího zjistit potřebné a důležité informace, předat volajícímu vše srozumitelně a bez zbytečných průtahů.

Samostatnost

Naše asistentky pracují samostatně, ale také jako tým. Vzhledem k naší pracovní době od 8 do 19 hodin musí jedna druhou umět na sto procent zastoupit. Naprosto důležité je tedy předávat si důsledně, jasně a kompletně informace k rozpracovaným úkolům, aktuálním změnám v požadavcích a nastaveních našich klientů apod. 

Potřebujete pomoc profesionální asistentky, která má komunikaci v malíku? Neváhejte se na nás obrátit ZDE:

Další
aktuality