fbpx
ORGANIZACE A SPRÁVA KALENDÁŘE VIRTUÁLNÍ OSOBNÍ ASISTENTKOU

Zdržuje vás domlouvání schůzek s vašimi zákazníky od důležitější práce? Ztrácíte již přehled ve svém kalendáři? Nechte to vše na virtuální osobní asistence.

Naše asistentky domluví všechny schůzky za vás.

Stačí jim zaslat přístup do vašeho kalendáře přes Outlook nebo Gmail a zadat přesné instrukce ke schůzkám. Například, v kolik hodin ráno může domluvit první schůzku, v kolik hodin odpoledne domluvit poslední schůzku, kolik času na schůzku potřebujete, které místo setkání preferujete apod.

Asistentky také mohou vyhledat a navrhnout vhodné místo pro schůzku, ověřit jeho dostupnost v danou dobu a případně jej i zarezervovat

Musíte za vašimi klienty cestovat a zdržuje vás plánování tras?

I toto můžete nechat na virtuální osobní asistentce. Dle map na internetu naplánuje vaše schůzky efektivně a bez zbytečných přejezdů. Nechá vám pauzu na oběd, nebo delší čas na přípravu a odpočinek před další náročnější schůzkou. 

Všechny schůzky vám i vašim zákazníkům závazně potvrdí, či připomene.

V případě nečekaných událostí schůzku přesune a všem zúčastněným stranám dá vědět. Zkrátka, bude mít naprostý přehled o vašem časovém harmonogramu.

Pohlídá i jiné důležité termíny, na které kvůli množství další důležité práce můžete snadno zapomenout, jako jsou narozeniny vašich kolegů a nejbližších, různá výročí, významná data, termíny splatností a další. 

S naší službou máte k ruce parťáka!

Domlouvání schůzek a hlídání termínů vás již nemusí trápit. 

Neváhejte se na nás obrátit ZDE:

Další
aktuality