Asistentka CZ, s.r.o.
- Dlouhá 199/32, Litoměřice 412 01
- +420 226 259 311
- info@osobniasistentka.cz
- IČ: 24166570
- DIČ: CZ24166570
Veškeré workflow na úkolech pro vás probíhá v našem vlastním softwaru. Každá asistentka tedy ihned vidí všechny potřebné informace.
Pouze za reálně odpracovaný čas na základě spuštěné časomíry. Např. pokud pro vás ze začátku budeme vyřizovat pouze zákaznickou podporu a za den vyřídíme 10 telefonátů v celkovém trvání 5 minut a 20 e-mailů, které vyřídíme za 10 minut, za celý den vám budeme účtovat pouze 15 minut práce.
Ve své klientské sekci vidíte přesně kolik času asistentky strávily nad jednotlivými úkoly. Čas, který pro vás asistentky odpracují se odečítá z vašeho měsíčního tarifu, ve kterém máte zvolený počet minut na měsíc.
Každý všední den od 8 do 18 h jsou vám asistentky plně k dispozici. Pracují ve dvousměnném provozu a garantují vám svou plnou podporu každý pracovní den v roce.
Samozřejmě. Kdykoliv. Můžete využívat minut méně i více. Záleží jen na vašich potřebách.
Můžete začít delegovat správu emailů a nepřijatých hovorů, protože to mohou být věci, které vám kradou nejvíce času. Můžete ale delegovat opravdu cokoliv, co vás aktuálně nejvíce pálí.
Máte garanci 100% zastupitelnosti. Nemoci, dovolené, naléhavé volno – s tím se nikdy nesetkáte. Osobní asistentka je vám k dispozici každý pracovní den v roce od 8 do 18 h. Všechny asistentky jsou proškolené, vzdělané a mají zkušenosti v mnoha pracovních nástrojích.
Yes, we speak english.
Absolutně kdykoliv.