JAKÁ JE IDEÁLNÍ VIRTUÁLNÍ OSOBNÍ ASISTENTKA?
IMG_20200430_134840_1-min

Co musí umět a znát? V čem musí vynikat?

Naše služba funguje online a pomáháme s byznysem klientům z mnoha odvětví. Aby asistentka mohla na sto procent pracovat pro každého našeho klienta, musí mít všeobecný přehled a být flexibilní. Není tedy jen bezduchým záznamníkem hovorů, který vám občas uvaří kávu. Virtuální osobní asistentka vám sice kávu neudělá, ale zato umí svůj přístup a styl komunikace přizpůsobit vašim požadavkům nebo požadavkům a potřebám vašich zákazníků. Je to zkrátka profesionálka.

Naše asistentky pracují jak samostatně, tak v týmu. Každá musí zvládnout tu druhou zastoupit a tedy všechny musí umět předat kompletně a důsledně informace, aby bylo zastoupení funkční. Jednou z důležitých vlastností našich asistentek je tedy dar komunikace. Její komunikační schopnosti musí být perfektní, musí umět přesně pojmenovat a popsat problém, rychle a smysluplně reagovat na dotazy a efektivně předávat informace.

Dalšími vlastnostmi, bez kterých se naše asistentky neobejdou, jsou zodpovědnost a proaktivita. Asistentka plně zodpovídá za správné a včasně řešení všech požadavků a úkolů od klienta. Vždy se snaží myslet o krok dále a hledat možnosti, jak ještě více klientovi pomoci a co udělat navíc. Nikdy však nekoná bezhlavě a bez předchozího schválení a potvrzení klientem.

Asistentka také musí mít organizační schopnosti a umět si určit priority. Naprostou samozřejmostí je práce na počítači, psaní všemi deseti, výborná znalost českého jazyka a komunikativní angličtina, alespoň na úrovni B2.

Potřebujete pomoci s vaším byznysem? Chtěli byste mít asistentku těchto kvalit? Neváhejte nás kontaktovat ZDE.

Další
aktuality